Пројекат: Не ради ми миксер

Прво питање:

Драги моји ученици, имам један проблем. Покварио ми се миксер. 😦
Не, није шала, ово је озбиљан проблем и ви ми можете помоћи да га решим.
Хтела сам да припремим колач, али, када сам убацила све састојке и укључила миксер, доживела сам изненађење: мотор ради, али се метлице не окрећу. Шта мислите, шта је у питању?
Молим те да у коментару испод овог текста напишеш своје мишљење шта може бити у питању.
Сваки примерен коментар донеће ти један плус. 🙂

  • Део одговора:

  • Појашњење тачног одговора:

Друго питање:

На сликама испод можеш видети један такав оштећени. Због њега миксер не ради. Шта мислиш, која је његова функција (задатак)? Шта он ради?
Напиши у коментару испод.
Сваки примерен коментар донеће ти један плус. 🙂

  • Део одговора:

Први задатак (уводни део):

Залепи стикер на табли!

Други задатак (уводни део):

Проучи материјал са табле!

Прави задатак (Коначно пројекат!):

Прва група (тим): Задатак 1

Друга група (тим): Задатак 2

Трећа група (тим): Задатак 3

Пар речи за крај

Сада, када си истражио једну групу преносника снаге, а од другова научио о другим и из материјала са странице Преносници снаге проучио и нешто више спреман/на си да са првим доласком у школу направиш своhttps://informatikaijosponesto.wordpress.com/category/%d1%83%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%86%d0%b8/%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%b3%d0%b8-%d1%80%d0%b0%d0%b7%d1%80%d0%b5%d0%b4/%d0%bc%d0%b0%d1%88%d0%b8%d0%bd%d1%81%d0%ba%d0%b8-%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d1%82%d0%b8/ј први зупчаник и помогнеш у припреми колача.

Постави коментар